Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wymioty a tabletki antykoncepcyjne. Czy powinnam zażyć tabletkę z zapasowego blistra?

Dzisiaj rano po wzięciu tabletki od razu wystąpiły wymioty (zachorowałam na grypę). Teraz czuję się lepiej.  Czy powinnam wziąć tabletkę z kolejnego blistra? Czy przyjąć ją normalnie jutro rano? Dodam, że to trzecia tabletka z opakowania.
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Jeśli wymioty wystąpiły poniżej 3-4 godzin od przyjęcia tabletki, skutecznośc antykoncepcji mogła zostac obniżona. W takim przypadku zalecane jest przyjęcie dodatkowej tabletki z zapasowego blistra.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy