Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 8 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wymioty po zażyciu tabletki antykoncepcyjnej a dalsza ochrona

Zażyłam tabletkę antykoncepcyjną, ale po około 4 godzinach miałam torsje. Była to tabletka ostatnia w 2 tygodniu (jeszcze rząd 2). Pobranie natychmiast następnej tabletki nie było możliwe, ponieważ nadal wymiotowałam(była też biegunka) .Przyjęłam kolejną tabletkę o stałej porze.Dokończyłam blister i zrobiłam 7 dniową przerwę. Nie współżyłam przez ten czas ale czy jak teraz rozpocznę normalnie następne opakowanie po tej przerwie 7 dniowej to czy będę chroniona i od kiedy? Biorę Angilette.
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Wyleczalność opryszczki narządów płciowych

Renata GrzechociĹska
79 poziom zaufania

Witam.
Prawdopodobnie skuteczność tabletek nie została obniżona, gdyż do wymiotów doszło 4 godziny po przyjęciu tabletki, która powinna się już wchłonąć. Dlatego proszę planowo rozpocząć kolejny blister, ochrona będzie utrzymana od pierwszego dnia jeśli oczywiście tabletki będą przyjmowane regularnie.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy