Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia erekcji na podłożu psychicznym

witam! mam bardzo duży problem z uprawianiem seksu, a bardziej mam problem ze wzwodem prącia, tzn., gdy jestem z partnerką w łóżku wzwód mojego prącia jest OK, gdy zaczynam się rozbierać i gdy ma dojść do stosunku między nami pojawia się problem. Wzwód prącia zanika, opada i uniemożliwia stosunek. Mam 20 lat i nie wiem, co robić, jestem osobą aktywną fizycznie. Kocham sport i nie wiem co się dzieje. Jest też drugi taki problem, że podczas wzwodu mój penis jest dość mocno skręcony w lewą stronę. Też nie będę ukrywał, że czasami sam się zaspakajam. Proszę o pomoc i poradę. Może zakup jakiś leków, jeśli tak to jakich? Z góry dziękuję i pozdrawiam!

MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Czy masturbacja wpływa na potencję?

Witam! Na podstawie opisu można wnioskować, że zaburzenia erekcji w Pańskim przypadku mają podłoże psychiczne. Wiele czynników psychicznych może osłabiać wzwód prącia. W tym przypadku wydaje się, że problemem może być kompleks związany z nadmierną krzywizną prącia. W rzeczywistości nie ma Pan powodów do obaw. Fizjologicznie, a więc naturalnie penis nie jest idealnie prosty, zawsze jest lekko skrzywiony w swojej długiej osi. Owszem czasami skrzywienie prąci wynika z choroby - tzw. choroba Peyroniego. Jednakże z uwagi na młody wiek wydaje się, że w Pańskim przypadku skrzywienie jest konstytucyjne (wynikające z Pańskiej budowy. Dopóki skrzywienie nie przekracza 30 stopni (odchylenie od prostej przebiegającej w wzdłuż osi długiej) lub też nie występują dolegliwości podczas stosunku to nie ma powodów do niepokoju. Dlatego w tej chwili proponuję spróbować zapomnieć o problemie, wówczas problemy z erekcją powinny zniknąć. Jeśli podczas stosunku będzie odczuwał Pan lub Pańska partnerka znaczny dyskomfort to sprawa będzie wymagała konsultacji urologicznej. W tej chwili nie ma powodów do niepokoju. Stosowanie różnego rodzaju suplementów, nie ma sensu. Pozdrawiam serdecznie!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy