Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 2 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaczerwienione oczy a przyjmowanie środków przeciwbólowych

Od kilku miesiecy mam problem z oczami,które np. dzisiaj i jutro mam czerwone jak królik..potem mam 2-3 tyg. normalne i znowu czerwone. W miesiacu czerwcu 2013 roku miałam przeprowadzoną artroskopie kolana.Ok. roku przez zabiegiem musiałam zażywać środki p/b w wiekszości był to Nimesil,po operacji przez dłuzszy czas zażywałam 3*1 tabl.ibuprofen 600, potem przeszłam na Diclofenak 50mg.Od ok. miesiaca próbóje żyć bez śr.p/b Nie mam pojęcia czy to śr.p/bólowe czy coś innego,nie moge znaleść przyczy
KOBIETA, 54 LAT ponad rok temu

Czy można powstrzymać postępowanie jaskry?

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Opisane dolegliwości mogą mieć podłoże zapalne. Proszę udać się na wizytę do lekarza okulisty, który pokieruje procesem diagnostyczno-leczniczym. Do poradni okulistycznej w ramach NFZ nie jest wymagane skierowanie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy