Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zanik miesiączki po zażyciu pierwszej tabletki antykoncepcyjnej

Zostały mi przepisane tabletki cypres.Dowiedziałam się,że muszę pierwszą tabletkę przyjąć w pierwszy dzień okresu.3 dni temu miałam bardzo delikatne krwawienie,wręcz plamienie ( zazwyczaj tak wyglądają początki mojej miesiączki ) więc zażyłam pierwszą tabletke, lecz intensywne krwawienie typowe dla mojej miesiączki nie nastało i o 3 dniach plamienie ustało. Nie wiem teraz czy była to miesiączka czy jakieś krwawienie owulacyjne bądź coś innego i martwie się czy tab. będa działać prawidłowo.
KOBIETA ponad rok temu

Stosowanie leków przeciwdepresyjnych w ciąży

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam!
Jeśli plamienie wystąpiło w dniu spodziewanej miesiączki, to bez wątpienia była to miesiączka. Brak obfitszego krwawienia to natomiast wynik zażycia pierwszej tabletki hormonalnej. Zdecydowanie nie powinna mieć Pani zatem powodów do niepokoju.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy