Zapytaj lekarza

7 4 0 , 7 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmiana barwy oczu przy miastenii

Witam. Niedawno dowiedzialam się że cierpię na miastenie. Po narkozie bardzo schudlam na twarzy bo te miesnie mi zwiotczaly, mimika jest inna i twarz mi wykrzywia.. mam zniesiony ruch galek ocznych i podwojne widzenie. To co mnie bardziej niepokoi to to że w tym samym czasie kiedy wystapily objawy zaczal mi się zmieniac kolor oczu i z pieknego wyrazistego brazu zrobily się jakies szaro zielone, zamglone i jakby przeswitujace sa te teczowki. Zmiana jest drastyczna i gorzej widzę. Co robić?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Najczęstsze błędy w odczycie poziomu cukru we krwi

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy