Zapytaj lekarza

7 1 6 , 9 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmieniłam tabletki antykoncepcyjne. Jak mogę znów wrócić do tych, które brałam poprzednio?

Witam. Mam 20 lat i w tym roku zaczęłam stosować tabletki antykoncepcyjne. Po dwóch zużytych opakowaniach wybrałam się do ginekologa, ponieważ nie za specjalnie (chociaż z czasem trochę lepiej) się po nich czułam oraz były one bardzo drogie. Lekarz przepisał mi inne tabletki, o których tak naprawdę niewiele mi powiedział. Ogólnie nie poświęcił mi za dużo czasu w tej sprawie. W domu przeczytałam, że nie są one wskazane dla osób z problemami z cerą (ja niestety je mam, chociaż moja cera bardzo ładnie wyglądała po pierwszych tabletkach). Zdążyłam już wziąć pierwsze 4 tabletki i zastanawiam się, czy mogę je odstawić i wrócić do pierwszych tabletek? Bardzo mi zależy na tym, aby mieć ładną cerę, ponieważ szykuje mi się wyjazd, ale z drugiej strony obawiam się, że to może źle wpłynąć na cały mechanizm mojego organizmu. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.

KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Przyjmowane przez Panią aktualnie tabletki antykoncepcyjne niekoniecznie muszą pogorszyć wygląd cery. Lekarz z pewnością zauważył jej wygląd podczas przepisywania nowego preparatu. Zmiany preparatu można dokonać po zakończeniu przyjmowania obecnego i zachowaniu przewidzianej w schemacie jego dawkowanie przerwy. Czyli w ten sposób, jak zmieniła Pani poprzedni preparat na aktualny.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy