Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 8 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Biegunka a rozpoczęcie stosowania tabletek antykoncepcyjnych

Dwudniowa biegunka i pigułki antykoncepcyjne :( Od dziś zaczęłam stosować tabletki antykoncepcyjne. Poprzedniego dnia cały czas męczyła mnie biegunka, pierwszego dnia przyjmowania tabletki było już w miarę ok. Wzięłam pierwszą tabletkę i po 10min dostałam biegunki potem już nie miałam. Czy mam wziąć zapasową tabletkę z nowego blistra? czy ochrona będzie działać? Czy może dalej kontynuować branie jakby nigdy nic? Pomocy
KOBIETA ponad rok temu

Negatywne skutki palenia u kobiet w ciąży

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam!
W opisanym przez Panią przypadku możliwe są dwa postępowania:
- może Pani zażyć dodatkową tabletkę i następnie normalnie kontynuować antykoncepcję,
- może Pani także nie brać dodatkowej antykoncepcji - wtedy jednak konieczne jest stosowanie dodatkowego zabezpieczenia przez pierwsze 7 dni.
Każda z wyżej wymienionych metod będzie prawidłowa - proszę wybrać tą, która będzie dla Pani bardziej wygodna.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy