Brak miesiączki po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych i przy negatywnym teście ciążowym

Brałam tabletki antykoncepcyjne D**** przez okres 3 lat, wcześniej miałam cykle po 28 dni regularne, odstawiłam tabletki 3 tygodnie temu i nadal nie mam miesiączki tydzień temu robiłam test ciążowy i wyszedł ujemny? Co może być przyczyną braku krwawienia? Pozdrawiam    

KOBIETA ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam serdecznie!

Po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych owulacja występuje zwykle z 7-14dniowym opóźnieniem, dlatego analogicznie opóźnia się wystąpienia krwawienia. Jeżeli test ciążowy wyszedł negatywnie to najprawdopodobniej ciążę można wykluczyć ( nie wiadomo, czy test nie był wykonany za wcześnie).

Pozdrawiam.
 

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty