Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Rozwój intelektualny dziecka autystycznego

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o rozwoju intelektualnym dziecka z autyzmem.

Magdalena Mroczek
78 poziom zaufania

Być może decyzja o odstawieniu SSRI była zbyt pochopna lub zbyt szybko zmniejszono dawki. Najlepiej będzie skonsultować się z psychiatrą.

0
Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Witam serdecznie,

to zależy jak długo Pani przyjmowała te leki. Nie ma reguły jednak gdyby przeciągały się powyżej 6 miesięcy proszę zgłosić się do lekarza.

Pozdrawiam.

0

Czy odstawiała Pani leki stopniowo pod kontrolą lekarza psychiatry? Nagłe odstawienie leków może mieć bardzo negatywne konsekwencje, szczególnie jeżeli odstawiło się lek bez porozumienia z lekarzem. Proszę jak najszybciej zgłosić się na konsultację do specjalisty psychiatry.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy