Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 6 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co powoduje skoki ciśnienia i brak apetytu?

Witam. Od kilku dni mam skoki ciśnienia. Najwyższe zanotowane to 170/100. Czuje przy tym rozbicie wewnętrzne, nudności, brak apetytu, natrętne myśli. Robi mi się słabo i gorąco. Mam 27 lat, lekka nadwagę i problemy z hormonami, które bagatelizowalam. Lekarz stwierdził u mnie PCO. Czy osłabienie i zle samopoczucie może być związane z hormonami? Lekarz póki co przepisał mi dorazny lek na obniżenie ciśnienia. Za kilka dni mam badanie krwi. Bardzo prosze o odpowiedz
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Prawidłowy pomiar ciśnienia tętniczego

Samodzielny pomiar ciśnienia tętniczego może pomóc w zdiagnozowaniu nadciśnienia, jednak nie stanowi przesłanki do rozpoczęcia leczenia. Dr Piotr Gryglas tłumaczy, dlaczego w oparciu o sam dziennik pomiarów pacjenta, nie powinno się podejmować decyzji o rozpoczęciu leczenia.

Witam

Rozbicie, nudności i brak apetytu, skoki ciepła i zimna to mogą być objawy wysokiego ciśnienia, które po lekach które Pani dostała powinny po woli się zmniejszać. Problemy z hormonami mogą wpływać na Pani skoki ciśnienia i złe samopoczucie dlatego powinna Pani jak najszybciej zacząć je leczyć. Gdy hormony pod wpływem leków zaczną się normować to po miesiącu/ dwóch powinna Pani już czuć się dobrze. Hormony w tabletkach nie działają tak szybko jak leki na nadciśnienie i organizm musi się do nich przyzwyczaić.

Magdalena Maciejewska
dietetyk Bydgoszcz
http://www.maciejewska.eu

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy