Dlaczego Lanzul nie działa?

Witam mam problem od kilku dni po ciężkim zatruciu dostałam dolegliwości: -lęki, zaparcia, stres, ciągle chodzę do toalety oddać mocz, brak apetytu, ból żołądka przyjmuje lek LANZUL od 2 dni, niestety nie widzę poprawy, test ciążowy negatywny. Jestem na diecie lekkostrawnej ale już mam jej dość:( czuje się ciągle osłabiona :/ czy to coś poważnego ?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Jak działa żołądek?

Witam
Jeśli je Pani za mało bo brak apetytu to nawet leki na żołądek mogą podrażniać i powodować skutki uboczne. Proszę zacząć pić wodę wysokomineralizowaną oraz przyjmować elektrolity bo prawdopodobnie jest Pani odwodniona po zatruciu. Dieta lekkostrawna też może być urozmaicona- to przecież nie jest jedzenie dwóch produktów cały czas. Jak urozmaici Pani dietę i uzupełni brakujące minerały po 2 dniach powinna być zdecydowana poprawa. Jeśli tak nie będzie proszę się udać do lekarza pierwszego kontaktu.
Pozdrawiam
Magdalena Maciejewska
dietetyk Bydgoszcz
http://www.maciejewska.eu

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy