Częste strzelanie kości u 30-letniej osoby

Mam 30lat. Od roku występują dolegliwości stawowo-mięśniowe (BARDZO częste strzelania, trzaskania, przeskakiwania WSZĘDZIE, ostatnio nawet w żuchwie przy jedzeniu, JEDNAK BEZ WYSTĘPOWANIA BÓLU). Po długiej diagnostyce (krew,rtg i usg różnych stawów) nic nie wyszło. Ostatnio lekarz przepisał lek Structum na wzmocnienie chrząstki Od 1 dnia nastąpiło pogorszenie i pojawił się ból stawów i mięśni. Pytanie 1.Czy Structum może powodować takie objawy? 2.Czy jakieś inne badania/leczenie warte polecenia?
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu

Trening na zdrowy kręgosłup

Coraz więcej osób zmaga się z wadami postawy. Wszystko przez siedzący tryb życia. Jeździmy samochodem, potem pracujemy przed komputerem, a nasze plecy cierpią. Sprawdź, jakie ćwiczenia wzmocnią kręgosłup.

To objawy wiotkich stawów, badania na to nie ma, leczenie też nie trzeba

Kierownik oddziału urazowo-ortopedycznego w szpitalu w Przeworsku.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty