Zapytaj lekarza

7 1 6 , 6 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy jest to związane z przestawianiem się organizmu na nowy lek i mniejszą dawkę?

Witam Po 5 latach stosowania leku DEPAKINE CHRONO 300 - 1200 mg dziennie z uwagi na przyrost masy ciala lekarz zamienil mi lek na LAMITRIN 100 mg rano i 100 mg wieczorem. Biorę lek od 8 dni, w 4 dniu wystąpily następujące objawy: placzliwośc, pobudzenie nerwowe, drażliwość, bezsenność, kompletny brak koncentracji jakies koszmarne myśli, stany lękowe. Czy jest to związane z przestawianiem się organizmu na nowy lek i mniejszą dawkę ? Pozdrawiam Elżbieta
KOBIETA, 52 LAT ponad rok temu

Czy autyzm jest wyleczalny?

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się, czy autyzm jest wyleczalny.

Witam!
Porównywanie bezwzględnej liczby miligramów poszczególnych leków jest z założenia błędne. Dzienna dawka 1200 mg Depakine Chrono nie jest dawką większą od 200 mg/die Lamitrinu. Trzeba jeszcze poczekać, ew. doraźnie uzupełnić leczenie lekiem p/lękowym.
Pozdrawiam
W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy