Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 3 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy możliwy jest zespół odstawienny?

Zolafren .10mg Objaw odstawienny ? Odstawiłem nagle zolafren .Czy jest możliwa Bezsenność z powodu nagłego odstawienia. Jak długo może trwać. Po dwóch dniach wróciłem do dawki 5mg. bo była 10mg za mocna . I od tego momentu mam trudność z zaśnięciem , bez leków nasennych nie mogę samodzielnie usnąć. Męczę się z tą bezsennością już pół roku.Po około miesiącu zmieniono zolafren na rispolept.Oprócz tego dostawałem tisercin 25mg.Z czasem wróciłem do brania Zolafrenu . Obecnie biorę w dawce 20mg. I oprócz tego dopieram środki nasenne. Moje pytanie brzmi : czy poprzez nagłe odstawienie , mogło dojść do jakiegoś rozregulowania organizmu, np wydzielanej melatoniny. Czy warto sprawdzić poziom melatoniny
MĘŻCZYZNA, 36 LAT 6 miesięcy temu

Antybiotyk

W dzisiejszych czasach antybiotyki co raz częściej stają się lekami doraźnymi, tracąc przez to swe pierwotne zastosowanie. My zaś uodporniamy się na nie, a dzieci tracą swą odporność. Kiedy więc stosować antybiotykoterapię? Na to pytanie odpowiada prof. Adama Jankowskiego.

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

tak, jest możliwa bezsenność po nagłym odstawieniu leku. Nie ma potrzeby sprawdzania poziomu melaoniny

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy