Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co robić w przypadku tej bezsenności?

F20?/f25 Cierpie na bezsenność od listopada zeszłęgo roku Chciałbym się dowiedzieć. czy moja bezsenność nie jest spowodowana tym że non stop dobieram jakieś leki nasenne.typu ketrel, tisercin ,zolpiden ,mogło dojść do tego że organizm sam już nie potrafi usnąć, bez leków nasennych. Z tym że stopniowo a to ketrel przestał działać, tisercin również, zolpidem, . Nie działają leki antydepresyjne typu tritico cr150. . Aktualnie to mnie usypia prometazyna.Czy jest możliwe ze kiedyś bd bez leków nasennych i sam organizm wróci do fizjologicznego snu.Co robić poza odstawieniem leków nasennych.Już jeden dzień bezsenności,odczuwam niepokój , oczy pieką , czuje się senny, ale usnąć nie potrafię. Czy było by pomocne nie brać wogóle leków nasennych , i zastosować tzw drug holiday(wakacje od leków, na powiedzmy siedem dni, czy potym czasie organizm , może wrócić do fizjologicznego snu
MĘŻCZYZNA, 36 LAT ponad rok temu

Leczenie nerwicy

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy