Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 4 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak radzić sobie z bezsennością bez leków?

Mam f20?/ f 25 f70, mecze sie z bezsennoscia od listopada zeszlego roku.po odstawieniu zolafrenu 10 mg. Po wyjsciu Ze szpitala nie wziołem dawki leku na noc,nie mogłem usnąć,musiałem dobrać relanium 5 mg.i po 2 dniach od odstawienia zolafrenu zaczeła mnie boleć glowa,wrociłem do zolafrenu 5 mg,dobierając relanium 5 mg przez 2 tygodnie.Po 2 tygodniach stosowania tej olanzapipapiny,pojawil sie przymuś chodzenia.Po około 3 tygodniach udałem sie do poradni przyszpitalnej,dano rispolept 3mg a odstawiając zolafren 5 mg.Po 2 dniach od zastosowania rispoleptu wrocilem do szpitala psychiatrycznego z powodu pieczenia w klatce piersiowej.Tam dano spamilan,cloranxen i ketrel 100 mg,ale po okolo 3 tygodniach przestał dZiałać,zastąpiono go tisercininem 25, ktory działał do końca lutego.Po wyjsciu ze szpitala tisercin zastapiono tritico 50 i zolafrenem 5 mg.Ten zestsaw nie podzialał dobieralem wiec zolpiden 10 mg ktory pomaga.brałem hydroxzyne ,prometazyne,ale przestały działać.Obecnie wrocilem do zolafrenu 10 i tisercinu 25 mg,ale przestaje dzialac. Moje pytanie brzmi.jak moge wrocić do spania bez lekow nassennych
MĘŻCZYZNA, 26 LAT 3 miesiące temu

Profilaktyka udaru mózgu

Udar mózgu, inaczej wylew, jest zespołem objawów klinicznych, które wiążą się z nagłym wystąpieniem zaburzenia czynności mózgu. Utrzymuje się on dłużej niż dobę, a u podłoża nie leży inna przyczyna niż naczyniowa. Profilaktyka udaru mózgu w bardzo dużym stopniu pomaga zapobiec jego wystąpieniu.

Mgr Błażej Capek Psycholog
60 poziom zaufania

Witam,
Bezsenność prawdopodobnie jest jednym z objawów diagnozy, która została postawiona a o której Pan nie wspomniał. Leczenie farmakologiczne warto skonsultować z psychiatrą aby dostosował odpowiednie leki, w odpowiednich dawkach a jeśli chodzi o samą bezsenność warto skonsultować się również z doświadczonym psychoterapeutą, który pomoże dojść do źródła problemu Pana bezsenności. Leki leczą skutek ale nie przyczynę dlatego być może leczenie farmakologiczne nie jest skuteczne. Proszę jednak przebieg dalszego leczenia farmakologicznego skonsultować ze swoim lekarzem psychiatrą. Proszę pomyśleć również o psychoterapii. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy