Czy na tę maść można nakładać kremy nawilżające?

Od 1,5 miesiąca stosuje maść która przepisał mi dermatolog normaclin codziennie dwa razy oraz aklief co drugi dzień na noc Dotychczas oczyszczałem skórę pianka do mycia twarzy oraz używałem tonika przed nałożeniem maści normaclin czy mógłbym potem na maść normalclin nakładać kremy nawilżacjące albo serum? Dodam że używam serun: Revox AHA acids 30% Revox hyaluronic Acid 5% The Oldinary Niacinamide 10% zinc 1%
MĘŻCZYZNA, 20 LAT 3 miesiące temu

Dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku?

Trądzik objawia się nieestetycznymi krostami, które pojawiają się najczęściej na twarzy. Niektórzy nie zwracają jednak na to uwagi i bagatelizują problem. Obejrzyj film i dowiedz się, dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Dzień dobry, po wchłonięciu maści Normaclin (około 30 min po jej zaaplikowaniu), może Pan użyć kremów nawilżających, przeznaczonych do skóry twarzy. Serum z zawartością kwasu hialuronowego, jak i The Ordinary Niacinamide 10% zinc 1% używane w nadmiarze mogą przesuszyć i podrażnić skórę w połączeniu z lekiem Aklief, dlatego warto byłoby z nich na ten moment zrezygnować, zwłaszcza że Normaclin również może wysuszyć.

Zachęcamy także do zapoznania się z artykułami o podobnej tematyce:

https://portal.abczdrowie.pl/normaclin

https://portal.abczdrowie.pl/jak-poradzic-sobie-z-tradzikiem

https://portal.abczdrowie.pl/leczenie-tradziku

https://portal.abczdrowie.pl/tradzik-najczesciej-zadawane-pytania-przez-czytelnikow

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty