Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 1 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy te plamy na skórze są spowodowane AZS?

Witam ! Od pół tora roku zmagam się z AZS. 6 miesięcy brałam sterydy w postaci maści: Momencutan 10 mg , tabletki rano jedna tabletka Encorton 10 mg, i wieczorem jedna tabletka clatra 10 mg. Stosowałam je przez 4 dni co tydzień. Problem polega na tym że mam po nich białe plamy które się nie opalają i chciałam się spytać czy one z czasem znikną i czy sterydy są ich przyczyną ? Proszę o pomoc Z góry dziękuję !
KOBIETA, 24 LAT 3 miesiące temu

Bezpieczne opalanie

Dzień dobry Pani,

proszę umówić się na wizytę do lekarza dermatologa, aby mógł zobaczyć Pani zmiany i postawić odpowiednia diagnozę. Po badaniu lekarz będzie mógł zalecić odpowiednie leczenie.

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

Dr Izabela Lenartowicz

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy