Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 9 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego pojawiła się u mnie leukocytoza?

W 2014 11 byłem w tym czasie w szpitalu psychiatrycznym podawano mi lek klozapol i po tym leku pojawiła się u mnie leukocytoza. Przez ten czas wyniki miałem w granicach WBC od 15 do 20, LYM, MON, GRA procentowo w normie.Czytając o tym leku znalazłem , że może powodować uszkodzenie szpiku kostnego. Co to może oznaczać?
MĘŻCZYZNA, 38 LAT ponad rok temu

Niedobór żelaza u mężczyzn

Lek. Klaudia Kuśmierczuk
78 poziom zaufania

Ten lek może przejściowo powodować zaburzenia pracy szpiku, co powoduje zmniejszenie liczby białych krwinek, czasem też czerwonych i płytek krwi. Po odstawieniu leku zazwyczaj wszystko wraca do normy. Tak jak Pan zauważył pojawiła się leukocytoza a nie leukopenia, więc może wyniki tamtych badań mogły być spowodowane innymi przyczynami. Jeżeli ma Pan jakiekolwiek wątpliwości zawsze może Pan zapytac o to swojego lekarza rodzinnego.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy