Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak pielęgnować usta po powiększeniu?

Witam. Mam powiększone usta. Jakiś czas temu pojawiły mi się na ustach białe plamki. Dermatolog przepisał mi maść Protopic 0,1%. Czy jej stosowanie wpłynie na szybsze wchłanianie się kwasu hialuronowego?
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Specyfika zabiegów estetycznych

Maść Protopic nie jest zalecana do "rozpuszczania kwasu hialuronowego" i nie przyspiesza jego wchłaniania. Jeśli jest konieczność rozpuszczenia kwasu hialuronowego trzeba zastosować enzym hialuronidazę. Wracając do maści, nie powinna być stosowana na błony śluzowe więc powinna Pani zachować ostrożność w okolicy ust. Najlepiej zapytać swojego dermatologa, z jakich względów przepisał maść i jak długo ma Pani ją stosować.

0

Protopic nie powinien miec wpływu na wchłanianie kwasu hialuronowego. Powinna Pani podczas jego stosowania unikać nasłonecznienia. Białe plamki wynikaja zapewne ze zbyt powierzchownego podania kwasu. Objaw jest przemijający.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy