Zapytaj lekarza

7 3 9 , 8 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak stworzyć plan treningowy?

mam 160 cm wzrostu waże około 65 kg chcialabym zrzucic az 15 kgjakies poł roku temu poszlam do dietetyka ale uznalam ze to strata pieniędzy i czasu . wtedy wazylam okolo 63 kg. więc przez miesiac schudłam 3 kg dzieki dieteetykowi jednak powiedzial ze nie schudne achce schudnac 10-15 kg..co robic? pomozcie! Chcialabym was poprosić o plan teningowy
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Czemu nie możemy schudnąć?

Mordercze treningi, rygorystyczna dieta, a waga ani drgnie? Wiele osób ma problem ze schudnięciem. Obejrzyj film i dowiedz się, co może być tego przyczyną.

Witam serdecznie,

Nie wiem na jakiej podstawie dietetyk stwierdził, że już Pani nie schudnie... Nie zalecałabym tracić na wadze zbyt dużo ale zdrowa i pełnowartościowa dieta oraz aktywność fizyczna wpłyną na utratę kilogramów. Dieta stanowi 70% sukcesu w walce o wymarzona sylwetkę zaś aktywność fizyczna stanowi 30%. Prosi Pani o plan treningowy, niestety nie jestem w stanie ustalić takiego planu nie znając Pani zaawansowania i mozliwości. Najlepiej ćwiczyć od 3do 5 razy w tygodniu. Może Pani skorzystać z pomocy trenera fitness, siłowni lub ćwiczyć w domu. W Internecie znajdzie Pani bardzo wiele zestawów treningowych. Musi Pani dostosować je do własnych możliwości. Powinna Pani zwracać uwagę na prawidłową technikę ćwiczeń aby nie obciążać stawów czy odcinka krzyżowo-lędźwiowego. Osobiście mogę polecić zestawy: Mel B, FitnessBlender, Odchudzanie bez kitów, Be Fit Woman, Fitappy, XHitDaily, Tiffany Rothe. Przy ćwiczeniach powinna być również zachowana odpowiednia dieta


W razie dodatkowych pytań lub chęci ułożenia indywidualnej diety dostosowanej do Pani dziennego zapotrzebowania oraz stylu życia zapraszam na konsultację lub zachęcam do kontaktu
tel. 506225670 lub joanna.wasiluk@o2.pl
Pozdrawiam
Mgr Joanna Wasiluk
Dietetyk

Specjalista w zakresie dietetyki.
0
Mgr Anna Czyż Dietetyk, Bydgoszcz
36 poziom zaufania

Witam. Wszystko zależy od tego jaki ma Pani rozkład dnia, jaką aktywność Pani lubi. 3 x w tygodniu po 60 min to minimum. Im dłuższy a mniej intensywny trening (60%HRmax) tym większe spalanie tkanki tłuszczowej (trening aerobowy, biegi, nordic walking, gimnastyka, rower, basen). Nie zaleca się ćwiczeń na czczo , aby nie spalać również białek mięśniowych.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy