Zapytaj lekarza

7 3 3 , 3 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jakie są skutki ubocznego leku?

Czy lek Zolafren powoduje tycie? Czy następuje po nim zwiększenie apetytu i tym samym wzrost masy ciała, czy spowolniony zostaje metabolizm? Nie zostało to określone w ulotce
KOBIETA, 26 LAT 2 miesiące temu

Badania w RZS

W przypadku podejrzenia reumatoidalnego zapalenia stawów należy poddać się szczegółowej diagnostyce. Profil reumatyczny to badania, które pozwalają zdiagnozować choroby reumatyczne. Na wszelkie pytanie odnoszące się do badań odpowiada dr n. med. Maria Rell-Bakalarska.

Tak, ten lek niestety sprzyja tyciu.

Specjalista chorób wewnętrznych i diabetolog. Pracuje w Centrum Badań Klinicznych PI-House w Gdańsku i Spółdzielni Lekarskiej w Gdyni.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy