Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jednorazowa biegunka po spożyciu tabletki antykoncepcyjnej

Witam, przyjelam tabletke antykoncepcyjna o stalej porze jednak 3 godziny pozniej mialam ostra biegunke. W tej sytuacji przyjelam druga tabletke, jednak okolo 10-15 minut po jej zazyciu znow dostalam biegunki, jednak tylko jednorazowej. Czy powinnam przyjac kolejna tabletke czy w takiej sytuacji dzialanie pigulek nie zostalo zachwiane? Pozdrawiam.
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Witam. W takiej sytuacji ochrona antykoncepcyjna raczej nie została obniżona. Nie ma powodów do niepokoju.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Skuteczność antykoncepcji jest zmniejszona- należy stosować dodatkowe zabezpieczenie.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy