Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 1 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czopki Diclofenac a krew przy oddawaniu stolca

Witam,od tygodnia przyjmuję czopki diclofenac i przy oddawaniu stolca zauważyłam krew. Czy ten lek mógł wywołać ten objaw? W ubiegłym roku miałam kolonoskopię która wypadła dobrze. Wydaje mi się, że nie popełniłam żadnego błędu przy aplikowaniu czopków diclofenac ale czy to w ogóle jest możliwe? W sumie nie wydaje mi się, żeby była tu opcja jakiegoś skaleczenia. Czy czopki diclofenac mogą powodować tego typu skutki uboczne i niepotrzebnie panikuję czy jednak coś jest nie tak? Zastanawiam się jeszcze czy istnieje jakiś związek między stosowaniem czopków diclofenac a piciem alkoholu? Zbliża się mała impreza rodzinna, na której muszę być, chociaż bardzo nie chcę i dzięki alkoholowi może będę mogła się chociaż trochę lepiej bawić :) Czy alkohol może zablokować działanie czopków diclofenac? Bardzo proszę o odpowiedź.
KOBIETA, 50 LAT ponad rok temu

Jak możemy zapobiegać hemoroidom?

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Krwawienie z przewodu pokarmowego jak najbardziej jest opisywane jako działanie niepożądane Diclofenacu w czopkach. Zdecydowanie proszę zatem odstawić lek i skonsultować się z lekarzem w celu włączenia innego (o ile jest potrzebny).

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy