Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Operacje nosa w znieczuleniu ogólnym

Witam. W maju tego roku miałam operacje nosa w znieczuleniu ogólnym. 3 miesiące temu zdiagnozowano u mnie nadczynność tarczycy (hyperthyroidism). Czy moja operacja mogła być przyczyną? Wcześniej nie miałam żadnych problemów z tarczycą, dopiero po operacji zaczęłam mieć objawy. Brałam także prochlorperazine mateate oraz cocodamol. Czy jest możliwość żeby to miało jakiś związek z moimi problemami z tarczycą?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Jak szuka się żywych dawców do przeszczepów?

Organy do przeszczepów nie zawsze są pobierane od zmarłych dawców. Czasem konieczne są narządy od żywych osób. Jak można znaleźć takiego dawcę? Obejrzyj film i dowiedz się tego.

Witam , proszę zadać to pytanie operatorowi! z.żurawski

Specjalista chirurgii onkologicznej i chirurgii ogólnej. Posiada doświadczenie w diagnozowaniu i wycinaniu zmian skórnych oraz leczeniu czerniaka. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Klinice Nowotworów Tkanek Miękkich, Kości i Czerniaka Skóry w Centrum Onkologii w Warszawie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy