Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 8 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Opuchnięcie i ból twarzy po leczeniu zęba

Witam, dziś byłam u dentysty w celu wyleczenia zęba, w którym zrobiła się duża i głęboka na 5 mm dziura. Podczas wizyty dentysta podał mi znieczulenie, gdyż odczuwałam ból podczas borowania. Jednak po powrocie, kiedy znieczulenie przestało działać, zaczęłam odczuwać ból na twarzy po stronie leczonego zęba i pojawiła się opuchlizna. Czym to może być spowodowane? czy powinnam ponownie udać się do lekarza?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Domowe sposoby na bolący ząb

Proszę udać się ponownie do lekarza. Musi on ocenić co dzieje się z zębem. Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie co jest przyczyną opuchlizny.

Stomatolog, absolwent Śląskiej Akademii Medycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy