Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 8 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem zaparć u 19-letniej osoby

Witam, mam ogromny problem z zaparciami. Jak mogę sobie poradzić z bólem brzucha ? Chodzę do szkoły i nie mogę dać sobie rady, a boję się brać leków typu Xenna Extra, żeby mnie nie przeczyściło w szkole. Pomocy !
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Tamowanie krwawienia za pomocą endoskopu

Endoskopia to rewolucyjna metoda - nie tylko diagnostyczna, ale również terapeutyczna. O tamowaniu krwawienia z użyciem endoskopu opowiada lek. Marcin Radkowski.

Najczęstszą przyczyną w powstawaniu zaparć jest unikanie wypróżnień i ograniczenie aktywności fizycznej, następnie mamy błędy żywieniowe. Proszę zadbać o ww przeze mnie przyczyny a powinno być lepiej. Można udać się do lekarza jeżeli problem nie zniknie i np sięgnąć po produkty z laktulozą.

Fizjoterapeuta i dietetyk. Absolwentka Krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy