Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przekrwione gałki oczne i opuchlizna nad okiem a zwiększenie dawki leków na tarczycę

Mąż wstał rano z bardzo przekrwionymi gałkami ocznymi i opuchlizną pod lewym okiem. Bierze krople na jaskrę oraz na nadczynnosc tarczycy , ponadto tydzień temu miał robioną skleroterapie na żylaki w prawej nodze a od trzech dni dodatkowo używa kropli nawilżających do oczu Systane Balance.Te choroby ma od kilku lat , jest w wieku 60lat, od kilku dni ma zwiększoną dawkę leku na tarczycę.Czy te leki mogły byc przyczyną obecnego stanu oczu, akurat wizytę do lekarza ma mąż za 2 miesiące.
MĘŻCZYZNA, 60 LAT ponad rok temu

Medialny szum wokół AH1N1

AH1N1 to nazwa wirusa świńskiej grypy. Kiedy pojawił się w naszym kraju, stał się bohaterem pierwszych stron gazet. Skąd takie zainteresowanie AH1N1?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy