Rola skojarzeń i efekty wizualne w kształceniu słuchu muzycznego dzieci

Dzień dobry nazywam się Joanna jestem studentką III roku (licencjat) na uniwersytecie muzycznym. Interesują mnie aktywizujące metody nauczania, w związku z tym podjęłam się napisania pracy na temat " Rola skojarzeń i efekty wizualne w Kształceniu słuchu muzycznego dzieci w klasach I – III szkoły muzycznej I stopnia." Poszukuje źródeł, materiałów na którymi mogłabym poprzeć te teorie. Z góry dziękuje, Pozdrawiam Joanna 
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Ambitny temat, trudny do empirycznej weryfikacji, ale proponuję: koncepcję/piśmiennictwo E. Gordona oraz ,,Wybrane zagadnienia z psychologii muzyki,, Autor: Maria Manturzewska, Halina Kotars w pozycji również bibliografia do wykorzystania....

0

Przedstawiam kilka propozycji

Literatura:
B. Kołodziejski, Zajęcia umuzykalniające, „Wychowanie w przedszkolu”
U. Bissnger-Ćwierz, Muzyka i ruch dla każdego
G. Walczewska-Klimczak, Pedagogika zabawy czyli radość współdziałania, Wychowanie w
przedszkolu
D. Malko, Metodyka wychowania muzycznego w przedszkolu
M. Przychodzińska, Wychowanie muzyczne-idee, treści, kierunki rozwoju
R. Majewski, Jesienne nutki, Scenariusze zajęć i zabaw muzycznych, Płock 2001.
A. Dasiewicz-Tobiasz, A. Kępska, Rytmika w klasach I-III
V. Potaczek, Muzykoterapia w przedszkolu, „Wychowanie w przedszkolu”
J. Cieślik-Klauza, O aktywności muzycznej, „Wychowanie w przedszkolu”
J. Welhan, Walory zajęć muzyczno-ruchowych, „Wychowanie w przedszkolu”
E. Drogosz, Jeszcze raz o metodzie Orffa, „Wychowanie w przedszkolu”

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty