Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Silne znieczulenie do chirurgicznego usuwania ósemek a powstanie jaskry

Witam, 2,5 roku temu miałam chirurgicznie usuwane dolne ósemki. Dostałam za silne znieczulenie (adrenalina), będąc już w domu dwukrotnie zemdlałam. Oba zabiegi bardzo kiepsko zniosłam. Lista możliwych powikłań do podpisu była długa. Wkrótce po tym właściwie przypadkowo zdiagnozowano u mnie jaskrę. Zastanawiam się czy znieczulenie mogło przyczynić się do jej powstania? Mam 26 lat, krótkowzroczność, astygmatyzm, brak predyspozycji rodzinnych w kierunku jaskry.
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Wzrost ciśnienia śródgałkowego a jaskra

Czym jest ciśnienie śródgałkowe? Jakie to ma wpływ na funkcjonowanie organizmu? I wreszcie co sprawia, że ciśnienie rośnie? Obejrzyj nasz film i dowiedz się więcej na ten temat.

Dostałaś znieczulenie z dodatkiem adrenaliny a nie czystą adrenalinę. Adrenalina powoduje wzmocnienie działania znieczulenia i uważam to za plus. Złe samopoczucie może świadczyć o ewentualnej alergii na znieczulenie bądź po prostu byłaś osłabiona po tym jakże krwawym zabiegu. Nie widzę powiązania pomiędzy jednorazowym znieczuleniem a jaskrą

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy