Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

W jakim kierunku jeszcze wykonać diagnostykę?

Proszę o poradę, biorę lek bisoprolol 1,25 jeden raz dziennie na wysoki puls. Po leku ciśnienie spada do 110/70,100/60 a czasem i niżej, puls skacze 80-100.Dodam że zle się czuje, osłabienie, zawroty głowy. Lekarze każą brać lek. Wszystkie badania serca ok, nic nie wykryli. Co ja mam robić, to już trwa prawie rok.
KOBIETA, 46 LAT ponad rok temu

Leczenie migotania przedsionków

Migotanie przedsionków to zaburzenie pracy serca. To często występują choroba układu krążenia. O leczeniu migotania przedsionków opowiada ekspert - dr Piotr Gryglas, kardiolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy