Wysoki poziom DHEA i wypadanie włosów

Witam, Mam problem z wypadaniem włosów. Po wizycie u dermatologa który stwierdził łysienie androgenowe za jego radą udałam się do ginekologa . USG wyszło dobrze , wykonałam badania hormonalne i dwa z nich nie są w normie : Prolaktyna 29,18 ng/ml , DHEA 14,85 ng/ml. Do kogo powinnam udać się z tymi wynikami .? W moim mieście nie ma ginekologa-endokrynologa. Czy zbyt wysokie DHEA może być przyczyną łysienia .? Zaznaczę że testosteron jest w normie .
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Genetyka w łysieniu plackowatym

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam, tak zbyt wysokie stężenie DHEA może być przyczyną łysienia. proszę skonsultować z endokrynologiem lub dermatologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty