Zapytaj lekarza

1 , 0 3 1 , 3 1 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zakażenie układu moczowego - dlaczego powraca?

Witam. Mam problem dość poważny z układem moczowym. Moje dolegliwości są dość dziwne i zaskakują lekarzy. Od stycznia 2010 wybrałem już około 6 bardzo mocnych antybiotyków i nadal mam dolegliwości związane z częstym oddawaniem moczu i nieustającym pieczeniu w cewce moczowej, co powoduje częste oddawanie moczu. Sytuacja się nasila po każdym wytrysku i utrzymuje się aż do antybiotykoterapi. Podczas ostatniej antybiotykoterapi proxacinem nie współżyłem, ani nie miałem wytrysku i wydawało się, że wszystko wróci do normy. Po antybiotykoterapi raz wspołżylem z patnerką, którą mam od kliku lat i można powiedzieć, że objawy wróciły. Nie wiem co już dalej robić. Byłem już u 4 urologów i już oni rozkładają ręce. Moja dolegliwość albo jest związana z partnerką, nie wiem  albo z wytryskiem, bo nawet po samogwałcie dolegliwości wracają i nie ustepują do antybitykoterapi. Proszę o odpowiedź i pozdrawiam.
ponad rok temu

Morwa biała - idealna dla diabetyków i chorych na nerki

Morwa biała została przywieziona do Polski w latach pięćdziesiątych jako przysmak jedwabników. Jednak dopiero po latach doceniono jej zdrowotne właściwości. Wyciąg z owocu morwy działa przeciwbakteryjnie i odrobacza nasz organizm. A picie ekstraktu z liści morwy osłabia tworzenie się neurotoksycznych związków, które odgrywają znaczącą rolę w powstawaniu choroby Alzheimera. Morwa powoduje ograniczenie wchłaniania cukrów ? zmniejsza więc produkcję tłuszczu i odkładanie się tkanki tłuszczowej. Wyrównuje też poziom cukru we krwi, dlatego jest polecana diabetykom. Owoce morwy mają działanie przeciwgorączkowe i moczopędne. Podobnie jak jeżyny zawierają cukry, witaminy i minerały, dlatego warto je pić przy anemii, przeziębieniach, miażdżycy i chorobach nerek.

Redakcja abcZdrowie
79 poziom zaufania

Witamy!
Trudno wskazać jednoznaczną przyczynę Pańskich dolegliwości. Brak reakcji na antybiotykoterapię sugeruje brak podłoża bakteryjnego. W tej sytuacji należy się zastanowić czy przyczyną nie jest infecja wirusowa lub grzybicza. W tym celu wskazane może być wykonanie badań dodatkowych. Przy braku stwierdzenia jakiegokolwiek czynnika patogennego zgłaszanym objawom, można przypisać charakter idiopatyczny (nieznanego pochodzenia). Wskazana jest konsultacja z urologiem pod kątem diagnostyki infekcji innymi patogenami. Dodatkowo poprawę może przynieść stosowanie odpowiedniego płynu do higieny intymnej (zawierającego kwas mlekowy, sprzyjający rozwojowi fizjologicznej flory bakteryjnej w okolicach intymnych) oraz suplementów diety zapobiegających infekcjom układu moczowego.
Redakcja abcZdrowie.pl

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy