Zapytaj lekarza

7 4 0 , 8 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zapalenie spojówek, swędzenie nogi, wypadanie włosów, trądzik i zgaga a zakwaszenie organizmu

W maju ubieglego roku wytracilymi sie z organizmu kamienie nerkowe, niedlugo po tym nastapilo zapalenie spojowek. Na zapalenie spojowek ani alergolog ani okulista nie sa w stanie mi pomoc. Zima swedza mnie nogi, a przez caly rok mam slabe panokcie, wypadaja mi wlosy, mam tradzik i zgage oraz uczucie zmeczenia. Czy moze byc to powod zakwaszenia organzimu ?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Jak należy dbać o układ odpornościowy?

Układ immunologiczny to potężna broń w walce z różnymi chorobami. Czy wiesz, jak o niego zadbać, by cieszyć się zdrowiem przez długi czas? Obejrzyj film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta na ten temat.

Mgr inĹź. Aleksandra ĹťyĹowska
Mgr inĹź. Aleksandra ĹťyĹowska Dietetyk

Zakwaszenie organizmu może być przyczyną tych dolegliwości. Jego objawy są bardzo różne, trudne do zdefiniowania, jednak kiepska kondycja skóry, włosów i paznokci, a także ciągłe zmęczenie do nich należą. Proszę zastosować dietę alkalizującą z przewagą warzyw i owoców.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy