Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zawał serca, angioplastyka i stosowanie leków

Witam,mam 59lat. W VIII/2012r. przeszłam zawał serca/angioplastyka stent/,leki-Nedal5*0,5t,Micardis40*1t,Polocard75*1t,od 8 mcy Ezetrol10*1t./wcześniej Sortis20/. Od roku mam podwyższoną CK-kin.keratyn. do poziomu 395 IU/Inorma24-185/,CK-MB na stałym poziomie ok.357. Martwi mnie podwyższ.CK. Co może być tego przyczyną ,czy to poważne,jakie wykonać badania,do jakiego lekarza się udać,czy mam się czym martwić. Lek.rodz. bagatelizuje temat. Czy Micardis może być powodem/w ulotce jest o tym/??
KOBIETA, 59 LAT ponad rok temu

Jak wygląda zabieg wszczepienia by-passów?

By-passy, czyli pomosty aortalno-wieńcowe, stosowane są podczas wystąpienia zaawansowanej choroby wieńcowej i w niektórych przypadkach zawału serca. Prof. Andrzej Biederman wyjaśnia, jak wygląda taki zabieg i czy w każdym przypadku ma taki sam przebieg.

Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Nie spotkałem się z tym aby Micardis podwyższał CK natomiast Ezetrol może. Dobrze byłoby zamienić ten lek na inny. Sugeruję udać się do innego lekarza.

Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy