Zdiagnozowany zespół nerczycowy, tachykardia, nadciśnienie tętnicze

Witam, Od jakiegoś czasu mam kłopoty ze zdrowiem. Mam zdiagnozowany zespół nerczycowy, tachykardię, nadciśnienie tętnicze. Jestem po leczeniu endoxanem (V dawek). Od tygodnia mam duszności, spadki saturacji, ciśnienia i wyskoki tętna do 200. Proszę o poradę. Jeśli trzeba to odpowiem na pytania
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Dlaczego nadciśnienie tętnicze jest groźne?

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Pani dolegliwości wymagają przeprowadzenia badania przedmiotowego oraz badań dodatkowych. Nie jest możliwe, abym przez internet udzielił informacji na Pani pytania, ponieważ jest to zbyt skomplikowane. Sugeruję kontakt z internistą.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy