Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nieregularne miesiączki

Witam! Zmiana charakteru miesiączki może być spowodowana działaniem wielu czynników. Najczęściej jest to wynik osłabienia organizmu wskutek infekcji, niedosypiania, niedożywienia. Może być również spowodowane przyjmowaniem niektórych leków. Jeżeli w ostatnim czasie dochodziło do niezabezpieczonych zbliżeń, nie można wykluczyć ciąży. W takiej sytuacji wskazane byłoby wykonanie testu ciążowego. Jeżeli oprócz zmiany nasilenia krwawienia nie zauważyła Pani innych objawów/dolegliwości to wydaje się, że nie ma Pani podstaw do obaw. Pozdrawiam

Lekarz w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Witolda Orłowskiego w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy