Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 7 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Biegunka po 20 min. od przyjęcia tabletki

Witam! Dzisiaj o godzinie 16:20 zażyłam tabletkę, a następnie o 16:40 dostałam biegunki. Była ona tylko jednorazowa. Czy istnieje konieczność, aby zażyć kolejną pigułkę?

KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam!

Najprawdopodobniej skuteczność antykoncepcyjna nie jest zmniejszona w Pani przypadku. Z dużym prawdopodobieństwem tabletka wchłonęła się i zażycie w tej sytuacji kolejnej może spowodować wymioty, biegunkę... Prawdopodobnie najlepiej by było, gdyby do końca tego cyklu stosowała Pani dodatkową metodę antykoncepcyjną.

Pozdrawiam!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy