Zapytaj lekarza

7 4 0 , 7 1 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak miesiączki w przerwie 7-dniowej

Witam, mam problem. Otóż biorę tabletki N****, już drugie opakowanie skończyłam, wcześnie brałam C****. Po skończeniu ostatniej tabletki C*** od razu zaczęłam brać bez przerwy tabletki N*** i po skończeniu pierwszego opakowania również nie zrobiłam przerwy 7-dniowej, gdyż miałam powód, ale po skończeniu drugiego opakowania zrobiłam przerwę 7-dniową, ale już mija 5 dzień, a ja jeszcze okresu nie dostałam. Czy to jest spowodowane czymś? Czy to są skutki nie robienia przerw, bo trochę się martwię, czy może być to ciąża, bo kochałam się w tej przerwie 7-dniowej? Proszę o pomoc  

KOBIETA ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam serdecznie,

jeżeli stosowałaś tabletki regularnie, nie zażywałaś równocześnie leków obniżających skuteczność tabletek to Twoje zabezpieczenie w przerwie było zachowane.
Rzeczywiście, do krwawienia dochodzi zwykle w 3-4 dniu przerwy, ale jego opóźnienie nie jest patologią. Jeżeli krwawienie nie pojawi się pod koniec przerwy, przed rozpoczęciem nowego blistra wykonaj test ciążowy. Jeżeli będzie negatywny, możesz rozpocząć nowe opakowanie. Jeżeli jednak w następnej przerwie krwawienie nie pojawi się, koniecznie skonsultuj się ze swoim lekarzem ginekologiem.

Pozdrawiam.
 

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy