Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 9 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co znaczą te przebarwienia?

Witam, od kilku lat mam wykonywaną skleroterapię preparatem aethosclerol 2%. Ogólnie żyły goją się bardzo ładnie, jednak w kilku miejscach na nogach pojawiają się czerwone "przebarwienia" pod wpływem ciepła (głównie latem) lub przy mocniejszym potarciu palcem danego miejsca. Z daleka wygląda to jak siniak. Przy niższych temperaturach problem nie występuje. Wiem, że takie powikłania mogą utrzymywać się nawet do. kilku tygodni, jednak w dwóch miejscach takie "coś" występuje od kilku lat i wygląda to nieestetycznie.
KOBIETA, 31 LAT 2 miesiące temu

Trądzik - jak prawidłowo dbać o skórę?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy