Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 8 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czerwona plama po leczeniu drożdżycy żołędzi penisa

Witam! Po leczeniu drozdzycy zoledzi wciąż została czerwona plama (ok 1,5x0,5 cm na gorze zoledzi), a na dodatek po zaprzestaniu stosowania maści (tj Travocort, Borasol) zoladz stał się niesamowicie suchy i napletek oraz zoladz jeszcze bardziej się zaczerwienienily. W dodatku w międzyczasie podtarlem sie papierem do krwi i od tego czasu (jakieś 1,5-2tyg) utrzymuje się lekki, bardzo lekki swiad odbytu. Co to może być? Da się jakoś zaradzić bez wizyt u lekarza?
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Czym charakteryzuje się trądzik różowaty?

Trądzik to nie tylko krostki, które pojawiają się podczas okresu dojrzewania. Może on przybierać również inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się, czym charakteryzuje się trądzik różowaty.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Aby móc określić odpowiednie postępowanie konieczne jest badanie lekarskie. Co do swiadu odbytu być może są to hemoroidy. Proszę udać się do lekarza rodzinnego po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie. Natomiast co zmian na penisie konieczna jest wizyta u dermatologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy