Proszę Pana,
Nadużywa się terminu ADHD. Pana córeczka jest właśnie w fazie rozwoju, w którym cieszy się możliwością eksplorowania otoczenia. Wysoka aktywność nie jest niczym niepokojącym. Ale jeśli niepokoi się Pan, można skorzystać z konsultacji z psychologiem.
Serdeczne pozdrowienia
Tomasz Furgalski
Witam
Proszę skontaktować się z psychologiem dziecięcym.
pozdrawiam Ludmiła Kulikowska Kubiak
U dwuletniego dziecka nikt raczej nie zaryzykuje diagnozy ADHD, to za wcześnie, dziecko ma prawo być ruchliwe i aktywne. Jeśli jednak potrzebuje Pan porady specjalisty, polecam diagnozę pod kątem integracji sensorycznej (a potem kontynuowanie zaleconych ćwiczeń); zajmują się tym poradnie psychologiczno- pedagogiczne oraz inne ośrodki wspierania wczesnego rozwoju. Pozdrawiam, Justyna Owczarek- Skoneczna
Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:
- Badania w celu diagnozy ADHD – odpowiada Dr Ewa Bujoczek
- Jaki lekarz diagnozuje ADHD? – odpowiada Piotr Bochański
- Dlaczego lekarz nie zalecił terapii dziecku autystycznemu? – odpowiada Mgr Aurelia Grzmot-Bilska
- Podejrzenie ADHD u dziecka – odpowiada Mgr Renata Respondek
- Jaka terapia dla dwuletniego dziecka z autyzmem? – odpowiada Mgr Hanna Markiewicz
- Gdzie szukać pomocy przy ADHD? – odpowiada Mgr Karolina Staniaszek
- ADHD i zaburzenia opozycyjno-buntownicze – odpowiada Mgr Joanna Gałczyńska-Adamiak
- Czy to właściwa diagnoza i jak będzie przebiegać terapia dziecka autystycznego? – odpowiada Katarzyna Osak
- Czy to zaburzenia integracji sensorycznej? – odpowiada Mgr Magdalena Golicz
- Czy da się rozpoznać ADHD u 8-latka? – odpowiada Mgr Justyna Kała
artykuły
Poradnia psychologiczna dziecięca i dla dorosłych - kiedy się udać?
Poradnia psychologiczna jest placówką, z pomocy i
Dysleksja - definicja, rodzaje, przyczyny, objawy, rozpoznanie, metoda Warnkego
Dysleksja u dzieci potrafi być czymś równie proble
Zaburzenia rozwoju. Sprawdź, czym są całościowe zaburzenia rozwojowe
Zaburzenia rozwoju dziecka mogą przybierać różny c