Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego na drugi dzień nie dostałam okresu?

Mam pewien problem ... Byłam u ginekologa i postanowiłam, że zacznę brać tabletki antykoncepcyjne (jest to moja pierwsza antykoncepcja, jeśli chodzi o tabletki). No i pierwszą tabletkę powinnam wziąć w 1 dniu okresu i tak też zrobiłam, tylko że na drugi dzień już okresu nie miałam... i mój okres trwał tylko jeden dzień. DLACZEGO? Okres powinnam dostać koło 20,a dostałam wczoraj, 9 kwietnia, ale objawy miałam tak jak zawsze przed miesiączką, czyli ból brzucha, bolące piersi i tzw "humory". Czy zażycie tabletek miało na to jakiś wpływ?

KOBIETA ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam.

Nie napisała Pani, czy miesiączka miała pojawić się 20 marca, czy kwietnia. Jeśli krwawienie wystąpiło przed spodziewanym terminem (czyli miesiączka powinna pojawić się dopiero 20 kwietnia), to być może było to jedynie krwawienie owulacyjne. Z przyjmowaniem tabletek powinna Pani w tej sytuacji wstrzymać się aż do właściwej miesiączki, która, jak rozumiem, występowała u Pani jak dotąd regularnie. Jeśli miesiączka spóźniała się (powinna wystąpić 20 marca), to znaczy, że ma Pani jakiegoś rodzaju zaburzenia hormonalne, które mogą objawiać się również krwawieniami śródcyklicznymi - takimi jak to jednodniowe krwawienie. Przyjęcie jednej, pierwszej tabletki nie powinno natomiast spowodować skrócenia tej miesiączki.

Pozdrawiam serdecznie!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy