Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 4 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny

Czy można brać inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny +inhibitor wychwytu zwrotnego noradrenaliny i dopaminy razem?dr każe wybierać,że"co za dużo to niezdrowo.mówię że oba leki na mnie działają.Jeden pomaga na natręctwa,drugi na niepokój i zaczyna aktywizowac (mam zok i depresję).czy nie można brać kilka leków antydepresyjnych np.2 jeśli mają inny profil działania?leczenie będzie skuteczniejsze?Poza tym leki mają inne substancje czynne,należą do innej grupy.dodam iż chodzę na psychoterapie
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Skuteczność terapii grupowych

Jeśli lekarz, który Panią zna i leczy, nie zaleca tego połączenia dla Pani- warto mu zaufać. Substancje czynne niektórych leków wchodzą ze sobą w interakcje, dodatkowo nie wszystkie objawy można lub trzeba likwidować farmakologicznie (z niektórymi warto radzić sobie metodami psychologicznymi). Jeśli objawy będą szczególnie uciążliwe- warto wrócić do tego tematu w rozmowie z lekarzem, poza tym zachęcam do dalszej aktywnej pracy w procesie psychoterapii.

Psycholog i psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.
0

Witam serdecznie,

radziłbym się leczyć psychoterapeutycznie i leki ograniczyć do minimum. Leki
antydepresyjne
, antylękowe antynerwicowe mogą uzależnić. Taka ilość leków
o jakich Pani wspomniała wykończy Panią szybciej niż Pani myśli.

Pozdrawiam i namawiam ostrożności

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy