Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 2 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Mity na temat grzybów trujących

Dr Anna Brinken Dietetyk, Szczecin
71 poziom zaufania

Witam serdecznie,
według wytycznych WHO co najmniej 3 razy w tygodniu po 40 minut. Oczywiście można to rozłożyć w inny sposób.

Dietetyk z ponad 20-letnim doświadczeniem. Prowadzi Gabinet Dietetyczny SanusDiet.
0
Ewa Kozłowska Dietetyk, Warszawa
82 poziom zaufania

Witam, ćwiczyć powinniśmy codziennie. Pozdrawiam

Dietetyk z ponad 20-letnim stażem. Kierownik Poradni Dietetycznej w Warszawie.
0

Witam.
Zachęcam do ćwiczeń minimum 4-5 razy w tygodniu po 30-45 minut jednorazowo. Ćwiczenia o średniej intensywności i długim czasie trwania pomagają w "spalaniu" tkanki tłuszczowej. Polecam ćwiczenia na orbitreku, jazdę rowerem, bieganie, fitness, zumbę itp.
Po więcej porad żywieniowych zapraszam na www.diet-coaching.xaa.pl
Pozdrawiam, Dietetyk Patrycja Sankowska

Dietetyk medyczny. Absolwentka Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.
0

Jak najczęściej. Dla podtrzymania formy i profilaktyki różnych chorób cywilizacyjnych zaleca się min. 30 min. aktywności dziennie.

Dietetyk z pasją. Prowadzi gabinet dietetyczny w Krakowie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy