Jak się odchudzić, co jeść i ćwiczyć?

mam 12 lat wzrost: 156 waga: 65 kg chciałabym zrzucić parę kilo i zlikwidować zbendny tłuszcz już nawet nie mieszće się w sukienki i dzinsy jestem zawiedziona. Jakie ćwiczenia mam robić, jak się odżywiać ile posiłków spożywać w ciągu dnia bardzo prosze o porade
12 LAT ponad rok temu

Ciemne alkohole wywołują gorszego kaca!

Prawdopodobnie każdy z nas tego doświadczył - syndrom dnia następnego. Czy wiesz, dlaczego tak cierpisz po suto zakrapianej imprezie? Być może powodem był rodzaj alkoholu.

Roma Wojtewicz Dietetyk, Poznań
77 poziom zaufania

Witam
Codzienny jadłospis powinien składać się z 5, rozłożonych równomiernie w czasie posiłków- śniadania, II śniadania, obiadu, zdrowego podwieczorku i kolacji.Wykluczeniu podlegają produkty słodzone (słodycze, napoje typu cola, soki dosładzane i wody smakowe) oraz tłuste przekąski (chipsy, krakersy itp.). Warto natomiast zwiększyć spożycie świeżych warzyw i owoców,pełnoziarnistych produktów zbożowych, chudego mięsa i ryb oraz produktów mlecznych o niższej zawartości tłuszczu.
Ważna jest też codzienna aktywność fizyczna w wymiarze około 30 min dziennie - dowolnego sportu lub ćwiczeń.

0

Witam. Powinniśmy jeść regularnie, co około 3 godziny, do 4-5 małych objętościowo posiłków dziennie. W ten sposób zapewnimy stały dopływ energii do naszego organizmu, która zostanie wykorzystana, a nie przekształcona w tkankę tłuszczową, jak to się dzieje gdy zjadamy 2-3 wielkie posiłki w ciągu dnia. Gdy nie myślimy o jedzeniu i robimy to mimochodem często jemy znacznie większe porcje, bardziej kalorycznego jedzenia. Posiłek należy jeść przy stole, zjeść tyle ile mieliśmy zamiar i wstać od stołu. Należy jeść wolno, dzięki temu szybciej będziemy czuli się nasyceni. Powinnaś zadbać o to, aby w Twoim jadłospisie nie brakowała żadnych składników odżywczych. Dieta powinna być urozmaicona i wartościowa, co oznacza tylko tyle, abyś jadła produkty dostarczające zarówno białko (mięso/ryby/jaja/warzywa strączkowe/produkty mleczne), węglowodany (produkty zbożowe z pełnego ziarna, warzywa i owoce) jak i tłuszcze (oliwa/ inne oleje roślinne, orzechy, nasiona, awokado). Jedz nie miej niż 4 posiłki dziennie – najlepiej 5 – 3 większe i 2 przekąski (owoce, orzechy, jogurty). Jeśli masz wątpliwości czy do tego prawidłowo się odżywiasz zapoznaj się z informacjami zawartymi w artykułach http://abcodchudzanie.pl/najczestsze-bledy-zywieniowe http://abcodchudzanie.pl/jakie-sa-zasady-zdrowego-odchudzania http://abcodchudzanie.pl/podstawowe-zasady-zdrowego-odchudzania http://abcodchudzanie.pl/jak-schudnac-skutecznie
Pamiętaj też o sporcie - co najmniej 3 razy w tygodniu po minimum 30 minut. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty