Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 7 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Kompleksy z powodu wagi przy niedoczynności tarczycy

Witam! Mam 22 lata, 93kg wagi i niedoczynność tarczycy, leczę się od 3 lat i od tamtej pory nie mogę schudnąć, ciągle tyję, proszę o pomoc, bo przez to wpadłam w straszne kompleksy.
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Witam serdecznie!
Jednych z głównych objawów niedoczynności tarczycy jest nadwaga lub otyłość. Natomiast każdy pacjent ma szanse do powrotu do swojej należnej masy ciała, ale na drodze ciężkiej pracy. Należy stosować dietę ubogoenergetyczną i kontrolować masę ciała. Polecam udać się do specjalisty dietetyka i rozpocząć odchudzanie pod jego okiem.
Pozdrawiam,
Patrycja Kłósek
dietetyk kliniczny

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy