Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Leczenie zęba i bóle

Witam. Kilka dni temu leczylem zeba mialem go ztrutego 2razy dentystka czyscila mi kanaly przez pierwsze dwa dni wszytko bylo dobrze, na trzeci Dzien zaczol mnie bolec minol juz tydzien i ząb boli mam jest wrazliwy na dotyk, lekko opuchnieta twarz. Jestem w holandi i nieznam jezyka zeby sie dogadac zebu umowic jako kolwiek wizyte. Co robic? Jaka jest przyczyna tego bolu?
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Witam serdecznie,
Z przebiegu leczenia i opisywanych objawów wszystko wskazuje na konieczność powtórnego leczenia kanałowego zęba. W przypadku, kiedy z jakichś przyczyn jest to niemożliwe, konieczne może być usunięcie zęba. Należy jednak w takim wypadku uzupełnić brak, ponieważ pozostawienie brakującego zęba niesie ze sobą wiele przykrych konsekwencji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Leczenie kanałowe zęba a bóle zęba

W dzieciństwie mialam leczony kanalowo zab. Wiem ze kanaly nie sa do konca wypelnione. Ostatnio mnie pobolewa. Czy mozna go jeszcze raz przeleczyc i na ile zaklada sie trutke? Gorna 5. Wiem ze mozna na jednej wizycie ale nie w moim miasteczku. A gdzie indziej sa dalekie terminy.
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Dzień dobry,
w zębie już leczonym kanałowo w żadnym wypadku nie zakłada się trutki. Również opatrunek nic nie pomoże, jeżeli lekarz nie usunie całkowicie starego wypełnienia. Dlatego najlepiej taki ząb wyleczyć w trakcie jednej wizyty, w specjalistycznym gabinecie.

0

nie zakłada sie wkładki dewitalizacyjnej do zęba ,w którym już nie ma żywej miazgi , pomijając fakt ,że nie powinno się już od dawna stosować tej metody w przypadku zębów z żywą miazgą.
Możliwe jest wykonanie ponownego leczenia kanałowego , jest to jednak trudne i wymaga doświadczenia i odpowiedniego sprzętu , najlepiej to wykonać na jednej wizycie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Bóle zęba, leczenie kanałowe i opuchnięcie twarzy

Witam. Wczoraj byłam u stomatologa z bolącym zębem (lewa górna czwórka). Ząb zaczął boleć w poniedziałek, ale już wczoraj zdecydowana większość twarzy była spuchnięta. Lekarz zdecydował o leczeniu kanałowym - założył mi lekarstwo i wyznaczył kolejną wizytę. I teraz tak - opuchlizna powoli schodzi, ale ząb nadal boli. Czy powinnam się tym martwić? Czy to jednak tak musi być, że dzień czy dwa będę odczuwać dyskomfort? Dodam, że w buzi co jakiś czas czuję taki dziwny posmak, jakby to lekarstwo.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu
Lek. dent. Bogdan Jaremczuk
Lek. dent. Bogdan Jaremczuk

najlepiej byłoby leczyć zęba w gabinecie gdzie robi się to na jednej wizycie
jeśli jednak wykonano już u Pani opisane procedury - to podane objewy są normalne
proszę sie uzbroić w cierpliwość
pozdrawiam
lek., lek.stom. Bogdan Jaremczuk

Proszę się nie martwić, opisane dolegliwości są prawidłowe. Proszę cierpliwie poczekać do wyznaczonej kolejnej wizyty, a w międzyczasie postępować zgodnie z zaleceniami lekarza.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty