Nie zrobiłam przerwy w zażywaniu tabletek - co teraz?

Niedawno zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne, ale wzięłam ich za dużo, tzn. nie robiłam 7-dniowej przerwy po zażyciu 21 tabletek. Czy powinnam natychmiast przerwać zażywanie tabletek? Czy to jakoś może skąplikować wystąpienie okresu? Kiedy wziąć następną pigułkę?

KOBIETA ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam!

W tej sytuacji może Pani nie robić już przerwy, tylko zażyć dwa opakowania "pod rząd" i zrobić 7 dni przerwy dopiero po ich zakończeniu. Nie ma Pani powodów do obaw. W przyszłości proszę unikać takich pomyłek.

Pozdrawiam!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty